JA TACK,jag följer med till solen!!

Syster yster ringer och berättar om en sissta minuten resa hon och Henrik köpt idag till Egypten 1 vecka och bo på Hilton hotell för nästan ingen peng alls.... Jag tror jag var grön i fägen när vi lagt på.

Vad vore bättre på sin plats än att få komma iväg och ladda om efter en minst sagt skit jobbig höst.
Bara en vecka få koppla av och göra det som jag gör allra bäst, njuta.
Glida upp på morgonen och komma till dukat bord för att sen lägga sig ned en bra bok och sila sand mellan tårna....
Bada tills JAG tröttnat och äta lite till... sova... och äta glass... dricka drinkar, ja herre gud vad det vore skönt!!!!
Det är just nu jag skulle kunna sätta mig och planera ett rån.

Skulle det vara så att någon råkar ha en plats kvar i en väska så, ja tack!! jag kan göra mig jätte liten!!!


Kommentarer
Postat av: Evelina Freiman

Min älskade syster...Kom hem till mig så testar vi vilken av mina väskor som blir bekvämast ;-)

2009-01-25 @ 01:05:08
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0