Traslig början..

Börja dagen med att känna mig en smula nere... tråkig post,grått väder, måste åka nånstanns och tvätta mina kläder(tvättmaskinen har såklart gett upp) mjölken tar slut så gröten var klibbig,bensin mätaren slicka nästan golvet i bilen(så tommt var det med bensin) ringer tråkiga samtal till byte och flytt på abonemang, tappat bort legg och visa kort, flyttkartongerna tar slut, låg på golvet i köket med ett berg riktigt tråkiga papper och räkningar,rammlar från stolen när jag plocker ner gardinerna...


Men så plötligt vid 12 så vände allt, jag blev glad och fortsatte packa utan kartonger, komm på att det ändå inte fanns pengar på kortet så vad gör det att skiten är borta, drack upp ½ liter blåbärs soppa och fick ett roligt samtal på telefonen=)  Nu ska resten utav dagen bli bra. Och jag längtar till skolan imorgon och en skön helg.
 
TACK ni underbara människor i min närhet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0