Onsdag igen...veckan går för fort

Alicia har ögon infektion och vi måste stanna hemma från dagis, jimi har Alicia på fm så jag röjer och packar på övervåningen, tar sån tid, varför samlar jag på mig skräp?  men med ruskigt bra musik går det mesta fort och lätt! Creed och 3 doors down strömma ur högtalna...
Hämta Alicia och skjutsa Jimi som ska åka på kryssning. Sen åkte jag och Alicia för att äta och lämna papper till Pelle på Tellus, där träffa vi massor människor, undrar om dom ofta hänger där!?? Maten var god och Alicia hade jätte roligt med alla människor som lekte med henne, och hon fick bullar och kakor.


Alicia, Pelle,Sandra och Kekke var fyra av dom som jag lyckades fånga på kort;)

Vi gjorde fromage till efterrätt som vi smaskade i oss och nu ska jag och Elias lägga oss i sängen och titta på Svampbob fyrkant,som är en av få barnprogram som jag skrattar mer än barnen till=)

Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0