glorious sunday



Söndagen börjar med frukost framför tv:n till Piff o Puff =) Sen kom min älskling Sanne förbi med aftereightkaka som hon bakat, btw så är Sanne bäst på allt som har med mat och bakverk att göra... om jag vore lesbisk skulle jag ta henne ifrån Erik!! förlåt Erik! hon är en sån där människa som kan få vad som helst att smaka bra.... en sån människa som pysslar och donar med allt i hemmet, ni skulle varit hoss henne vid jul, ojojoj. m m m!!! Jag ska bli som Sanne i mitt nästa liv, det här livet är jag glad om jag blir hälften så bra.

Mysteriet med den försvunna konservöppnaren..... den är helt borta.... letat och letat, i lådor,hyllor och i barnens leklåda men icke, inte skulle väll någon göra inbrott och ta den...eller?? Därför skyller jag på den när vi till middag åt, överkokta nuddlar med bacon,köttbullar och ägg...konstigt??? givetvis med ketchup till!! jag är paragraff ryttare vad gäller kokböcker men idag exprimentera jag för fulla muggar=) det var sissta gången.

Fikade med mamma eve och Ikk på hellmans,mina två troll var också med, så man springer givetvis bort det man knappt fått i sig=) Det är mysigt och träffa familjen, Eve påpekade att det ibland är svårt att förstå vad jag skriver i bloggen och att det är mycket stavfel... haha stavas det så!!?? lol. Hon är så fruktansvärt underbar min syster,när jag bor i stan tror jag att jag vill ha henne hoss mig en hel del... kanske kan hon bo växelvis hos mig och Henrik??

nää nu måste jag plugga, kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt du är gumman. Tack så mycket. Du är så fin.. så glad att du är min vän :)

Låter som du haft en fiiin dag. Lite tjejfest hos dig sen då eller så, Eve du jag och Sanne kanske, i framtiden, då jag är frisk som en nötkärna ;) PUSS

2009-01-25 @ 23:06:18
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Evelina Freiman

Jaaaa...jag vill bo hos dig! Restan fattade jag inte. For mycket stavfel!! =P

Vi har det bra i Egypten!!! Miss you!! Puss!!! Henke halsar!

2009-02-01 @ 17:23:08
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0