FAN

Robban läste min blogg... eller rättare sagt ett inlägg, ganska snart gjorde han klart för mig att det minnsan var en tråkig blogg...tom bland den tråkigaste, det var för lite svordommar,snusk och helst av allt skulle jag vara bisexuell för då skulle bloggen vara mycket bättre!! tack för dom fina råden, idiot jävel!

Jag sålde behandlingshem idag så det stod härliga till, ett SoL och vårdvistelse hem för spelmissbrukare som spelar om pengar,män över 18 år. Pelle sågade iden igår...haha men där fick du!! klassen var såld=) och jag kommer bli rik. Drog en ordentlig tabbe på genrepet "då kan klienterna komma tillbaka för stöd och petting" pepping var tanken.

Sanne däremot drog en sköning under en pjäs i skolan istället för "kittlar döds skönt i kistan" blev det "kittlar döds skönt i skitan" hahahaha tror aldrig jag garvat så fruktansvärt!!!!
 nä nu ska jag plugga,kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0