Vilken jävla dag... idag idag idag

Börjar med att försova mig ett par timmar...Sanne ringer och undrar vart jag är, dom står och väntar på skjuts inne i stan (min tur att köra)...skit!! Får ett sms av Kekke att Blue moon brinner... blir jätte upprörd och ledsen över att dom aldrig kan ge sig, jävla idioter!! ringer Fredrik som är på jobbet och berättar om branden, han låter inte lika upprörd som mig, vilket å andra sidan inte förvånar mig (han är hockey spelar) tar det mesta med ro... suckar lite och säger att då får jag väll dricka sprit istället för att jobba i helgen då... 
På rekord tid är jag i skolan,36 min närmare bestämt. Polisen har bättre saker för sig idag.
Allt blir fel när jag försover mig...jagar två timmar resten av dagen.

Upptäcker till min stora förskräkelse att jag har barn bajs på byxorna när jag ska slå upp boken i skolbänken.... Sanne som sitter brevid mig håller på att förgås av skratt, och jag nästan ligger dubbelvikt, det händer tamigfan bara mig!!! Våran lärare Görel ber mig vänligt men bestämt att skärpa till mig, men jag kan inte utan lämnar lektionen i gapskratt för att tvätta byxor som btw fortfarande var våta når jag kom hem vid 17.

Tränade mage/rygg idag på lunchen, kaka var med,hon är lagspelare och grymm på innebandy men gymma brukar hon aldrig göra, så hon bjöd mig och sanne på några goda skratt. hoppas hon forsätter sällskapa oss i gymmet=) 

Jag och Ismar var och tittade på blue moon efter skolan, det var nog värre än vad vi båda trott... det rykte fortfarande. Fick en läskig kännsla i kroppen som nog fortfarande sitter kvar.Det är något speciellt med brännder, något dött... kan inte förklara men jag blir illa berörd en lång stund efter.

ska göra kvälls smörgås snart med philadelphia ost, rödlök,tomat och skinka, M M M!
      
 


ja så här ser det ut en dag i skolan..
kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gumman, du ska väl jobba i helgen? Tellus har ju inte brunnit? eller så är jag för trött och missuppfattade ditt inlägg. Fan vad snygga ni är (du o sanne) blir fan avis. LOVE YOU! Träna åt mig med,jag förväntar mig en tvättbräda på magen genom att be andra träna åt mig medans jag äter pizza o godis :P Puss!

2009-01-26 @ 21:22:04
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nääää... nu föll poletten ner, du menade att han sagt så, visst fan, han jobbar ju där. Illa.

2009-01-26 @ 21:23:32
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: KAKA

Jag uppskattar verkligen dina inlägg och personliga tankar. Och jag tänker följa med på era gymäventyr. Jag kommer nog aldrig njuta av att bli förnedrad av massa gym maskiner....

Kram

2009-01-27 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0