jobb i all ära men....

Less på att jobba... inte likt mig alls!! brukar se frameot att åka till jobbet och skratta m kollegorna. Men i morse kännde jag för att spy på dörren in till jobbet,  spy i personalrummat som är så litet att jag slog i armbågen när jag vände mig om där inne!! Jag ville vara ledig och göra något som gav energi istället för att ta enegi. Men efter lite kaffe och macka så vände vinden lite.
 Systrarna UNDERBARA kom och åt lunch  med mig, Kajsa och Sofia Ljung. Dom är så otroligt fina människor, så omtänksamma och söta. Jag blir verkligen jätte glad av att se dom små pumorna.

Så var det lite träning innan jag hämta kidsen på dagis.Mamma möte oss och vi blev bjudna på fika m m m, tack=) det tar sig verkligen och att jag överhuvudtaget jobbat idag var nästan glömt=)

Fredrik ringde och satte pricken över i för att det blev en fantastisk kväll, jag ska få hans cykel med växlar och stöd och han ska få min.... ja vi kan kalla d cyckel=) utan växlar och stöd,men dock två hjul och ett styre. Han cycklar ändå bara fram och knappt tillbaka till peplokalen och/eller krogen, där den btw tas sönder. Tack.

Tack Johanna för att du presenterade mig för världens snyggast tjej, Shane i L-word. Im in love...




Nu ska jag lägga mig i nya soffan och läsa min bok som dammat igen på sängbordet.
kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yes I love her.. men det är ju just i L-word som hon är sjuuukt sexig haha. Natti natt fina du! Puss o kram

2009-07-13 @ 23:17:25
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0