glorg saturday

Idag har dagen mest kretsat kring min kära vän Fredrik och hans nya elgittar,som han köpte på förmiddagen. Han berättade för mig igår att han ska bli rockstjärna så det här ville jag naturligtvis inte missa... Det låter bra ,gittaren är svart och det var mycket sladdar och pojkbands minen sitter så det kan nog inte bli annat än succe!! bilder kommer att publiceras snarast.
Soppa torsk har oxå varit ett inslag som krydda dagen....

Igår såg jag filmen "män som hatar kvinnor" ,jätte bra film, fem glas rödvin av fem möjliga.
Det är roligt att se svenska filmer som är riktigt bra,jag ser fram emot dom kommande filmerna.

Det var även igår jag upptäcke jag att jag är nötallergiker... inte roligt,jag älskar nötter!! ska kolla upp det snarast.

Nu ska jag fortsätta se fotbollen... det här kan bli spännande 0-0 efter 57min.Och mera vin.

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: malin

hörru uppdatera bloggen med ditt spännande liv

2009-04-05 @ 17:28:27
URL: http://malinsilfver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0