Harembyxa,flopp!?

jag kan inte påstå att jag gillar det här med harembyxa, som är så på tapeten just nu. Det finns ju överallt och Gina tricot gör ständigt reklam för denna skitbralla, jag förklarade i skolan idag att jag tycker den påminner om en kissig morgon blöja. Håkan rynkade på näsa, men har man barn vet man nog vad jag menar.

När inte ens Pernille "Gina Tricot-tjejen"  kan bära Harembyxan med stil så är det nog få som kommer att kunna göra det. Nu kanske någon som spanat in bilden nedan misstycker men det ska tilläggas att vad som ser okej ut på ett fotografi inte alltid framstår som lika elegant när det kommer i svängning.  Men jag kan ändra mig, jag ska inte gå ut för hårt med mitt misstycke för denna skitbyxa, i slutet av sommaren ser ni mig dagarna i enda ströva runt med minsst två par haremsbyxor på mig och kanske ser en smula kaxig ut även om jag skulle kunnat "gjort ibrallan", för vem skulle kunna se det?


Vi var ett gäng "sjuka" brudar som gav oss ut på vandring i solen ,istället för att gymmpa. så här såg det ut då.


Ja det var lite över våran vackra skolmiljö, och när jag reste fram på ett tamt lejon i vårsolen.
Mamma hämtade banen på dagis idag och var hos oss hela kvällen och laga mat och röjde i min städskrubb,och så prata vi en hel del förstås också, bla om hur svårt det är att prata om sex med sina föräldrar eller ännu svårare att göra det med sina barn. Det är så roligt att få umgås med mamma själv, när barnen somnat,för annars ska dom hänga på henne hela tiden. Alicia har någon form av förälskelse till mormor hon tjatar om henne jämt!!! och vill bara sitta i mammas knä så fort hon är här. Så när vi lagt barnen blir det nästan som att först då hälsar vi , och kan prata med varann=) haha.

Nu är det sov time, ska upp tidigt och gå på utveckling samtal med Elias innan skolan. KRAMAR

Kommentarer
Postat av: dreamEve

I hate morgonblöj-byxan....blääää...asful!

2009-03-31 @ 23:26:35
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0