spy

Hag hade prcis värmt upp skratt musklerna och satt mig i soffa,men så visar det sig att Ballar av stål var en repris... suck. Så nu rullar Robinsson på tv istället, -man måste tilhöra majoriteten för att överleva. var ett konstaterande innan programet var slut.

Jag tror jag är på väg att få influensan,känns som jag vill kräkas... hoppas jag bara drukit för mycket yoghurt.
Jessica sitter just nu i sina två storleker förstora camo brallor och sin äkliga tröja,muff strummpor och dricker vin, låter mysigt tycker jag...tänker mycket på henne. sötnosen.
 Undrar hur det går för Kaka och hennes naglar,jag har nämligen tagit till min uppgift att få dom fina,hon har skött sig jätte bra denna vecka utan att bita, kanske beror på att jag har penslat gift på dom.

Okej det var inte för mycket yoghurt...eller så var det det men nu komm det iaf upp...jag har inte tid att vara sjuk! det är ju inte som när man var liten längre att vara sjuk, ligga i sängen och bli uppassad med div läkande och goda medel. Nej nu är det bara att bita ihop,dra ett lager solpuder i ansiktet och svälja en alvedon på väg till skolan.

nej fy sjutton... nu är det illa,mår illa ska gå och lägga mig med hinken. 
nattinatt


Kommentarer
Postat av: Eve

Noooo....fan vad trist om det är magsjuka. Men det brukar gå över hyffsat fort men gå inte till skolan och smitta andra. Krya på dig min älsklings Bula!!!

2009-03-21 @ 22:27:31
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: jessiKAKA

Jo det går aldeles utmärkt med mina naglarm Det är bara skit äkligt när det samlas skit under dom, ett nytt bekymmer. Hoppas att du snart mår bättre.

Vi ses på tisdag.

Massa kramar

2009-03-22 @ 12:32:34
Postat av: Johanna

Näää gumman, fy fan, magsjuka suger, har själv åkt på ett magvirus efter resan, men slipper hinken iallafall, så länge man har en vandrande bajamaja med sig är läget under kontroll :)

Life is hard.

Saknar dig.

Krya på dig!

2009-03-23 @ 15:00:03
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0