va hände??



Jag blev förvirrad när jag vakna ur min dvala idag, det var vitt på marken... hmm..
jag som laddat för våren och tagit fram löpardojorna och brillorna. Men den som väntar på nått gott!!!det bästa av det bästa är ju där vi är just nu, vi har en hel vår och sommar framför oss!!

Jag måste lära mig något nytt känner jag, köra rally pratar Sanne mycket om, verkar ju roligt men lättare sagt en gjort,en rallybil någon?? en bana?en karta eller nått oxå va?? hmm nej får nog bli att lära sig något enklare...som skateboard,eller spanska... kanske igentligen blir en utmaning nog att lära sig cyckla igen. Lycka är att göra något man inte trodde man kunnde.

kram

Kommentarer
Postat av: Grodan

Mår du bättre? Hoppas det! Puss min Bulan!

GN S S G =)

2009-03-23 @ 23:09:24
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0