grannar och morötter

Solen ger sken av varmt väder,men ack vad kallt det är ute. Jag vill åka bräda,Eve och Henrik är i Tandådalen nu, och jag skulle varit med! känns jätte tråkigt att inte ha fått åka något alls i år, får ta igen det med råge nästa. jaja  vad är en bal på slottet??
Jag och barnen har haft simm tävling i badkaret, och sen fick dom gå skattjakt... jag hade gömmt två klubbor,dom blev jätte glada och vi satt och titta på Piff&Puff tills dom själva bad om att få gå sova.
Känns tugnt att lämna dom i morgon...

Btw så är jag utled på grannar som ska stå och smyga bakom gardinerna så fort jag går utanför porten, idag vända jag mig mot en gammal granngubbe som alltid står och smyger,han och hans fru (som oxå gillar att glo och smyga) bor under mig, jag stannade iallafall och vinkade... gubben tog då skydd bakom gardinen,suck.
Jag får aldrig något tillfälle att hälsa ordentligt på dom heller, dom låser gärna dörren när jag går i trappen oxå... stackars tomtar dom har verkligen inget bättre för sig än att irritera mig!!?

Idag bakade jag morotskaka, det är det bästa av det bästa m m m. jag har aldrig bakat det förut, mycket udda ingredienser i, men den kommer nog smaka utsökt till kaffet på Alicias lilla kalas. Laga mat är inte riktigt mitt bästa men baka är jag grymm på faktiskt=) philadelphiaost topping på.
                                                                                   

Nu ska jag lägga mig med datorn och titta på Patrik 1,5 ,den är så bra men även den enda film jag har på datorn...
kramar och gokväll, vi ber för värme imorgon va??och för att slippa mer snö.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch då, grannarna är alltså riktigt störiga, vi märkte ju en tendens till det då vi lekte flyttgubbar. Suck sådant är så störande. Ska kolla direkt nu utanför min dörr, antar du ställt en bit kaka där i natt ;) man tackar man tackar .. hähä

2009-03-27 @ 11:56:13
Postat av: Eve

Nästa år blir det andra bullar!!! ;-) Puss min *

2009-03-28 @ 17:32:46
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0