Maria Mena med tre M M M

Maria Mena, sol och lek har präglat största delen av dagen. Vi har även hunnit baka lite kakor och förberett inför morgondagen med stort D=) Min underbara Lisette och små trollen Jennifer och "lillElias" kommer och ska stöka ner hemma hos oss, jag saknar Lis1 så galet mycket så det ska bli så skönt att se henne.Vi umgick dagligen när jag bodde i "tomta", vi gick  hemma båda två med småttingar så vi hade gott om tid för livsnjutande saker som att dricka kaffe tillsammans, dra runt våra små liv i barnvagn, prata,prata och mera prata.... när vi kom från gymmet var vi mer trötta i käkarna än någon annanstans. 

Jag har målat på kistan ikväll, det börjar ta sig och nu känns det faktiskt riktigt kul igen. Mitt lilla hem börjar ta form, måste bara få ordning på hall och vardagsrum... bara och bara=)

Nu är deklarationen färdig och inskickad, i vanlig ordning i sissta stund. men dock i tid=)

Nu ska jag somna till Maria Mena, jag får inte nog av henne, Godnatt alla rövare och banditer.
ps lyssna på låtarna "all this time" och "your glasses" m m m

  Jag hissar flaggan på valborg=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söööööööt! Puss

2009-05-03 @ 02:19:43
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0