Nu kan jag rädda liv!

                                                                                    
          

På fm idag så hade vi HLR,hjärt och lungräddning.Jag har gjort det några gånger förut men det är alltid jätte bra att friska upp minnet, och få lära sig senaste nytt teknikerna.

På em var det idrottsdag med innebandy och fotboll, men varkan jag eller Sanne kunnde vara med pga att vi båda gjorde en ordentlig stukning i höger foten för en tid sen. Men satan va vi körde på i gymmet.... darriga och svettiga fortsate vi med boxning. Vi båda hade träningsverk ifrån igår så d ska bli minst sagt intressant att känna av morgondagen...

Jag har fått praktikplats till hösten, fälltgruppen i oxelösund!! så sjukt kul, ville verkligen vara där. Ibland tror jag att jag att någon "där uppe "måste gilla mig väldigt mycket....=) 

puss

Kommentarer
Postat av: Du vet vem..

Välkommen till stor stan..ha ha ha du lär ju få att göra....

2009-05-19 @ 19:54:13
Postat av: jossi

haha tack tack, jag vill inte hitta dig på trotoaren en fre kväll oxelösund,och ring dina päron=)

2009-05-20 @ 07:38:48
Postat av: Sis

Så kul med praktiken! Glad för din skull smultronpaj! Söta ni är. Twins! =) Älskar dig!

2009-05-20 @ 21:45:01
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: sine

Det är jag där uppe;)

2009-05-27 @ 19:13:11
Postat av: sine (skrivet på axel)

Det är jag! som sitter där uppe;) <3

2009-05-27 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0