Heros

Kan inte låta Brendan James vara, speciellt låten Heros song som går om och om ur högtalarna...
Jag dricker te och det är  svart ute... jag har tänt ljus och vill igentligen inte gå och lägga mig.

Alicia det lilla trollet sover i stor säng nu, väck med spjälsängen. det har varit rätt bekvämt att ha henne där faktiskt=)) jag tyckte att det ibland var trångt med Elias i sängen så jag kunnde bara föreställa mig att trängas med en till... liten på jorden men stor i...sängen. Men nej, Alicia ligger snällt i sin säng, peppar peppar=))

Har jag sagt att min chef är hypokondriker?? idag hade han sprungit in i en dörr och spräckt skallen... öhh.. jag kunnde inte slå det med min hosta precis;)

känns som att har jag inget vettigt att skriva kan jag lika gärna låta bli.....


And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts

I wanna free fall out into nothing
I'm gonna leave this world for a while

John Mayer är inte fel heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0