"mat sanne" på hemligt kaffe i oxelösund

"mat Sanne" känd från "halv åtta hos mig" på kanal 4.
jag känner henne berättar jag i en intervju.
Idag har vi varit i Oxelsösund.... mysigt ;) vi satt på ett kaffe och hade precis tryck i oss winerbröd när vi slog vad om vem som kan gå ner mest i vikt tom 18 Dec, på ett hälsosamt sätt. Vi hade båda konstaterat att våra kroppar hade fått ett par extra volanger under sommaren och båda hade lagt på sig cirkus 5 extra mjuka kilon....
ingen av oss är tjock på något vis,och ingen förutom vi själva kan peka ut vart dom extra mjuka satt sig....
Så ni som skulle vilja säga att det är befängt att vi ska banta kan hålla käft, tävlingen har börjat ;)

Min strategi: Äta mycket frukt, mycket mat så att jag håller mig mätt länge och på så vis kanske kan motstå alla sötsaker. Jag ska ta lite expert hjälp tror jag.

Strategi mot Sanne: Försöka få i henne smör, och ringa och svammla om godis mitt i natten...

Vad vinner vi??? vi hade lite olika ideer om det, det ska inte kosta så mycket och inte vara helt orimligt bla. att ge vinnaren en "hemma spa kväll" med massage... nää det kan bli konstig stämmning tyckte vi båda, massera och kladda på varann... Ett annat förslag var att förloraren ska göra en piercing i bröstvårtan, den gilla vi båda två för ingen av oss är sugen på den smärtan. Har ni förslag??
 
Sisst men inte minst vill jag säga till dig Sanne att ge sjutton i att vara inne här och sno mina tips, gå och ät din damsugare på fre=))
      
                         

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är befängt av er smala bengetar att banta!!! hahahah.. Nä beslutet är fattat, och ni verkar ju inse att ni är smalast i stan men ändå gillar att tävla, så ge dammsugaren till mig, har några äpplen du kan få jossi som hjälp på traven, byte mot dammsugaren :P PUSS!;)

2009-11-11 @ 20:13:45
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0