ingen ordning på mitt liv

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan va så förfärligt, det kan va så bra.... på nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd, det kanske var pundigt, det kanske var bra...

Jag har fått en tavla utav Sanne som hon gjort, på den står det "Du vet väll om att du är värdefull..." den sitter i hallen nu, jag ser den varenda gång jag kommer eller går och jag blir jätte glad av den.
Hmm... jag vill bara ligga här i min soffa hela dan idag, inte jobba.
Tack för en rolig helg, det var skönt att komma ifrån nyköping och träffa trevliga människor.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Du vet vem...

Ja visst är det skönt att kolla till en trevlig stad....

2009-10-11 @ 14:45:12
Postat av: Du trodde du visste vem...

Borta bra, men hemma bäst...

2009-10-11 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0