En dosa sanning

Jag saknar mitt snus idag, jag gick i morse och leta efter den tills jag kom på att det är nästan två veckor sen jag sluta. Jag var tvungen att läsa på internet om hur farligt det är att snusa, och vad en dosa innehåller för at få lite avsmak. Jag vill ändå sätta ut lite bilder över begravningscermonin som ägde rum på femöre den 29 sep, och än har jag inte varit där och grävt upp dosan.

                         

                

                                                                 

Idag tänker jag bara göra saker som ger mig bra energi, då behöver det inget snus.

Det regnar ute, kl är snart nio. Det är måndag, jag ska snart gå till källaren å jobba, försöka få ihop 2500 kr till bilen innan dec. Men först ska jag ut i skogen och springa, vakna upp lite.

Ikväll ska jag och Eve till CMS , hennes första pass där. Roligt att få nån att träna m ibland. Sen hoppas jag på att åka hem till Johanna och kramas lite och kanske titta på Tabita=)
Ha en fin dag kram

Kommentarer
Postat av: JohannaR

Vilken fin begravning det såg ut att vara iallafall gumman ;) Fint väder o allt. Bra jobbat av dig att du ej gått tillbaka till giftet ;) Ses senare. Lycka till med träningen. PUSS!

2009-10-12 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0