Pannkakor, albino!!??

Ledig hela helgen.  Det kommer att bli den bästa på länge, kanske hittills tom, jag och Simon drar land och rike runt och gästspelar för sköna lirare=)
Nu är det dags för pannkakor igen, mina bleka smaklösa pannkakor som inga andra än mina barn hoppar jämnfota över av lycka för att få på tallriken.
Åk till Kista och käka pannkakor om ni har vägarna förbi, där serveras dom med glass och varm nutella  m m m, dyrt men gudomligt goda kalorier.
På tal om pannkakor så ska jag börja min fasta på mån, sjukt spännande, får jag inte röka kan jag lika gärna göra tillvaron lite tuffare genom att bara dricka och rensa kroppen på gifterna...
1-0 till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0