jag bad ju om det...

Ja nu var det dags... jag har varit lila/grå i håret en dag  ett resultat efter ett misslyckat försök att tona hemma, så är jag nu nästan svart i barret efter ännu ett misslyckat besök på hår akuten...suck.
Jag ville ha förändring, tack nu fick jag det! men jag låter den demonen flytta ut och bestämmer mig för att gilla det.
Jag håller på att starta eget "AB mig själv & jag", jag tänker ha en ego vecka med massor jobb och träning.
Eve sov hos mig inatt, vi hade så mycket att prata om... hon får mig att se klart, att ändra invant tanke mönster...
Visste ni att vi tänker ca 65 000 tankar om dagen, 95% av dom tankarna är precis samma som vi tänkte igår.... det känns ju utvecklande!!


Kommentarer
Postat av: eve

Misslyckat? Vad snackar du om??? JÄTTE FINT!!!!

Puss och tack för du finns!!!!

2010-02-11 @ 22:13:07
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh det var ju skit snyggt.. fan vad jag älskar ditt hår..du passar ju i allt! ;) Trevligt med lite systramys och vin.. önskar verkligen att jag hade en syster eller bättre relation med mitt syskon. Men man ska inte sakna sådant.. ska vara tacksam för det jag HAR istället.. smack!

2010-02-12 @ 10:38:08
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: 95%

Väldigt fint! och Bra där =)

2010-02-12 @ 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0