Mån eller Tis... vad gör skillnad?

Livet går upp och ibland dippar man ner, så är det. Idag rusar hormonerna i kroppen och huvudet snurrar snabbare än normalt.... jag ve t inte om det är den vanliga kvinnosjukan som gör det, eller om det faktiskt kan vara så att verkligheten kommer i kapp. Jag kommer aldrig undan mina tankar och heller inte mina känslor, hur snabbt jag än springer på löpbandet. Kanske beror det på att jag känner mig en smula obehövd av samhället, att det är blankt i min annars så fyllda kalender, att jag är rastlös och understimulerad.

Ur mina högtalare strömmar Melissa Horns ljuva musik, kanske inte undra på att jag känner mig en smula sentimental... hon har en bra förmåga att prata rakt in i hjärtat på mig.
Idag fick jag träffa Cillas lilla Emilia som är tre veckor gammal, så fantastiskt med ett litet liv i famnen, jag ville inte ge tillbaka henne=))
Imorgon bitti ska jag på arbetsintervju, ser fram emot det. Jag ska visa mig från min bästa sida och inte skratta så mycket åt mina egna skämt för det visa inte direkt några goda resultat.
Kram och natti natt

Kommentarer
Postat av: eve

Gullunge.....det är ju ditt sätt och skratt som gör dig till den underbara människa du är!

2010-02-03 @ 14:07:16
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0