Natti natt

Skulle kunna somna stående... härligt att vara så trött när man ligger i sängen och vet att man när som kan få sova.
Igår hade jag min lediga dag, och såklart gick den snabbare förbi än väntat.. Men jag hann med att umgås med Farmor några timmar, träna, och hjälpa JR och packa inför flytten.... Jag stod iof mest och dirigera och Johanna lulla runt med sina soppsäckar i lugn takt. Vi gjorde mat och åt ost & kex, kl 22 sa vi godnatt och somna.
Nu har jag jobbat klart mitt 12 timmars pass på träningsboendet, det är ett psykiskt tufft jobb.
Hela tiden en balansgång... att vara privat men inte personlig, eller tvärtom det är svårt. Att läsa av och studera minsta rörelse han gör.. att behöva tänka på varenda rörelse jag själv gör, att hela tiden tänka på vad jag säger och HUR jag säger det. Det är skit spännande men otroligt tålamods krävande.
Gonatt och sovgott

Kommentarer
Postat av: vesslan

du är för god du, puss o kram

2010-02-28 @ 03:20:13
Postat av: Johanna R

Hahah.. snygg bild ;) Men nog fan ser tv:n mindre ut än den är, måste vara fel på kameran. Puss!

2010-02-28 @ 10:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0