Luften gör mig svag utan......

Första inskolningsdagen har gått över förväntan bra... men jag fattar inte hur jag ska få in alla nummerkoder i huvudet, runt 500 koder på a fyra siffror... jag har lärt mig att bananerna har 4711 och potatis 7433 och lösgodis 1364... men resten??? verkar vara riktigt roligt och skojfriskt gäng som jobbar... Uniformen var grå byxor med en röd tröja med texten PRAKTIKANT på båda sidor om mig... Det märkte jag inte förän det var dags att klä om å gå hem... inte undra på att folk komentera och kalla mig praktikant och log tålmodigt, jag tänkte hela tiden att syns det så jävla väl??!
Jag tog "genvägen" genom skogen hem... det tog 40 min men var klart värt det! älskar att gå i skogen och tänka som man bara kan när man har sin favvo musik i öronen och bara sig själv på en stig...

Kommentarer
Postat av: syrran

Melissa Horn eller? ;-)

2010-02-06 @ 00:30:59
URL: http://dreameve.blogg.se/
Postat av: syrran

jajjemän=)

2010-02-06 @ 08:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0