coffee

Livet i smått i en arbetssökandes huvud... Kl 8.00 kaffebryggaren åker på... två koppar kaffe, det räcker inte, kl 10.00 kaffebryggaren brygger två koppar till, jag känner mig nöjd.
Utan socker i två dagar försmäktar jag i denna lgh. Det ringer massor på min mob hela fm, om jobb, annonser, och fotografering... På Lör bli det limmo  till scandic.
Jag har en intervju i morgon på kvantum, så jag övar på att säga fina ord om mig själv och att lär mig några avancerade konster jag kan visa upp.
Mest glad idag är jag över att johanna ska flytta till v.trädgårds g. ska bli roligt att få hjälpa henne med flytt ovh städning men framför allt att veta att hon är så värd det, speciellt eftersm vi brukar tillbringa tid till att fundera ut sätt att mörda hennes nuvarande grannar... då har det gått långt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA.. ja då har det fan gått långt, jag som annars är en sådan mild och fin människa men icke i detta läge, nu lämnar jag min granne till nästa stackars krake:) Jag ska ut på nya äventyr.. ;) Tjing! PUSS

2010-01-27 @ 18:09:22
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0