TV och bänk inte längre till salu

Det var det värsta, idag har jag mött ruskprick och knorrhane in real life, sålde min tv med tillhörande bänk som två gubbar var och hämta. Lukten var nog värst... bänken var hel och ren och stod i hallen och var förväntansfull över att träffa sin nya ägare. Den nya ägaren utan tänder klampar in och svär på finska, den tandlöses vän kommer oxå bin och dom står båda och sliter för att få isär delarna.... jag går och hämtar en mejsel.... PAAANG BRAAAK.... dom slet sönder skiten... det flög flisor och skruvar i luften, jaha. Elias står brevid och kvittrar, gubbarna låsas inte höra. Vi bär ner delarna och dom större flisorna till en mycket mycket liten röd bil,  notera mycket liten.
Tv som stod nere i källarn skulle upp..... ojoj säger bara oj.
Efter väldigt mycket frust och stånk och finska svordomar var tv i bilen dock inte i samma skick som tidigare , speciellt inte efter att dom dragit den sist biten från trapp till bil på marken... suck. Jaja jag fick mina 600 kr och dom fick en repig tv och en trasig bänk.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA....

2010-01-25 @ 20:35:46
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0