Jag missa Earth hour

Under en timme igår kväll 20.30, släckte vi och 125 andra länder ljuset som en manifestation för att visa att visa att vi stödjer klimatet. Förra året var det 88 länder som deltog och 64 procent av Sveriges befolkning.
Ja satt ovetande med ett glas vin i handen och säkert munnen full med käk under denna viktiga timme som jag pratat om hela dagen!!! skiiiiit.
Söndag och LEDIG! finns det något bättre än att starta dagen med onani och sedan frukost med stor kaffe!?? Nu känns det riktigt roligt att åka ner på stan och kika runt lite, det var säkert en mån sen jag var där. Ska sätta mig och ta en god latte i mitt alldeles egna trevliga glada sällskap.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0