allt =)

Evelina sitter med näsan i sin yoghurt mittemot mig vid bordet, hon är trött... jag har tvingat upp henne 5 dom senaste morgnarna... själv är jag upp halv 5 och travar i hallen för att vänta in tidningen...alltid lika spännande att se vad som finns i den=)
På tal om näsa i yoghurt så väntar kanske en hälsoresa runt hörnet, skulle vara så skönt att dra nånstans dit solens strålar värmer naken kropp.
Och på tal om naken kropp så blir det mycket basta senaste veckan, efter varje jobb pass... kol hittar sig in även i underkläderna... helt otroligt!! Håkan rekommenderar björkris, så snart det börjar knoppa så ska jag pröva det, det stimulerar tydligen som massage. Jag har aldrig förstått varför man ska piska sig annat än att det kanske är skönt med lite spank i en het bastu... men nu vet jag att det ökar blodflöde och öppnar porer (ja, ni visste säkert redan!)
Imorgon ska jag träna efter jobbet på hamnens egna gym.. där finns tydliga bilder på snygg kille som visar hur man kan använda redskapen, jag blev glad när jag upptäckte att den snygga killen på bilden är min bas och en god vän, men linnet var lite feminint J ;)
Nu ska Eve testa min profil i disc-modellen... hmmm spännande, jag är tydligen i och s...
Igår morse rusa jag mot dörren och fastna som en fluga mot rutan.... ibland blir jag bara sååå glad av att vara påväg;))
gonatt

Kommentarer
Postat av: Du kanske vet vem...

JaJA vi är ju lite feminina i hamnen har du inte märkt det...;-) men för säkerhetsskull vill jag meddela att nu mera vilar linnet på sopptippen. Vad gör man inte för konsten..

2010-03-13 @ 07:49:58
Postat av: Du kanske vet vem...

Snygg kille... det vete fan!!! Och kan nu mera meddela att linnet vilar lugnt på sopptippen.....

2010-03-13 @ 07:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0